Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, June 18, 2010

Selamat Hari Bapa untuk my ABAH

20 Jun 2010
Hari Bapa rakyat Malaysia
Selamat Hari Bapa kepada my abah yang di kasihi.
Ucapan ini juga ditujukan kepada suamiku tercinta sempena berpangkat bapa pada puteri kita.
Juga kepada my abang sulung yang sudah beranak dua
(putera & puteri ~ lucky kau!)
Serta pada abang iparku yang beranak 3
(2 putera seorang puteri)
Dan seluruh lelaki-lelaki berpangkat bapa di dunia ini.


Selamat Hari Bapa
Layani anak-anak kalian seumpama permata.
Layani isteri-isteri kalian umpama berlian.
Sayangilah kami ini anak serta isterimu
hingga ke hujung nyawa.

12 comments:

kinna said...

huih, misai a galak tu!

Wansteddy Tales said...

kinna ~ wakaka... A galak punya misai, misai cari makan ^^'

e.l.i.s.s.m.i.e said...

oh, hari ahad ni la..

Wansteddy Tales said...

yep ... jgn lupa kol abah haritu eliss >< pesanan utk diriku jua haha

Izan Ishak said...

selamat hari bapa utk semua bapa seluruh dunia~ comel skali karakter bapa itu!

chugie said...

yea.. selamat hari bapa padasemua!

ibu_Arifa said...

hahaha..ku takut tgk misai melintang cenggitu..hihi..

Wansteddy Tales said...

izan ~ trimas >< saya lambat wish kat my abah. sian lak kat dia hurm...

Wansteddy Tales said...

chugie ~ semoga bapa-bapa kita semua sihat walafiat dan dipanjangkan diusia.

Wansteddy Tales said...

min ~ abah akak mmg garang giler masa muda. kitorg adik beradik takot selalu kat abah. tp bila dah bercucu sikap baran dia berubah. kitorang pun dah boleh bertepuk tampat cium pipi segala dgn abah hehe

Hati Ema said...

selamat hari bapa juga

Wansteddy Tales said...

ema ~ wish buat ema n famili jugak ><