Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Tuesday, June 22, 2010

Tidakkkk....!!!

Memang kasi gegar. Tengahari kang wajib hantar job makanya aku terpaksa menahan diri dari berblog sekarang. Tidakkkk....

11 comments:

mummy_ayu said...

sat lagi free free supdate ye...

Wansteddy Tales said...

mummy ayu... nmpk sngt kemaruk berblog kan ahahahaa

chugie said...

hehehe.. cik wan, p ler settle keje hang dulu.. kang dh settle update lg yek!

Momma Mia said...

addicted tuh wan.. hehehe kami faham!! kekadang pun sama feeling tuh..

Ieda Al-Habsyi said...

akan menanti entri terbaru dari kak wan :)

Intan said...

Tahan jgn tak tahan pulok ye :D

Wansteddy Tales said...

chugie ~ baiknya korang... sudi gak titipkan komen walaupun entry aku ni cinonet je huhu... terharu ><'

Wansteddy Tales said...

momma Mia ~ ye... ketagihan teruk tahap kronik dah ni haha... bila sehari xbukak blog. rindu gaban jadinya ><

Wansteddy Tales said...

ieda ~ haih... sambil2 bikin kerja tadi sempat memikir nak buat entry hapa tadi. gile lak diri ini dirasakan haha

Wansteddy Tales said...

intan ~ jangan marah ye intan. kerja tgh banyak. job tu terpaksa dipendingkan dulu. aduh... rs bersalah kat intan ><'

Intan said...

Dun worry wan, it's ok. Kerja kena di siap kan dulu...yg "itu" just take ur time okey, no pressure dear :)