Nuffnang

Friday, July 2, 2010

Anugerah Stail EH!

Tadi aku terima panggilan dari wakil majalah EH! Mula-mula dengarkan cara perkenalkan dirinya, hatiku dah berdebar-debar. Menang contest manalah ni.

Majalah keluaran Mei 2010 yang berikanku tuah!
Aku menang tiket untuk hadiri Anugerah Stail EH!
Alhamdulillah...

Masalahnya aku cuma boleh bawa sorang teman. Pastinya tak boleh bawak anak! Aduyai... mana aku nak letakkan Damia? Kalau dah majlis Anugerah ni semestinya berlangsung waktu malam kan. Confirm aku serender la.

Aku belum buat keputusan lagi sama ada nak pergi atau tidak. Aku mintak tempoh sampai isnin depan untuk berikan jawapan. Insya'allah wakil majalah EH! akan hubungi aku semula. Kalau boleh tukarkan kepada nama orang lain. Ada kemungkinan aku terima jugak undangan tersebut. Bagi kawan je la menikmati acara superb bling bling macam tu. Mak-mak budak macam aku tak mampu dah nak bergaya super merelip hahahaha...

Sebenarnya teringin jugak nak ke majlis anugerah macam ni. Hurm... Masalahnya aku tak reti bergaya. Silap-silap aku pakai kain batik dengan selipar jepun je sebab tak reti nak dressing elok-elok! hahahaa...
Nak pergi tak nak ha?

16 comments:

mama zharfan said...

congrats :)

MRS. K said...

ikut!!!!!!

yantz-yeem said...

weiiiii ko bwk le aku...aku tingin gaks nak jmpe org2 glamer nie...wahahaha

Wansteddy Tales said...

mama zharfan ~ trimas >< boleh ke kalau saya nak tukar nama dgn nama org lain kalau terima tiket ni ye? saya myb xnk pegi. bg kat org sajalah tiket tu hurm...

Wansteddy Tales said...

mrs.K ~ ahahaha... saya xnk pegi. nnt saya nak tanya wakil EH! dulu boleh tak saya bg tiket tu kat wakil saya kalau saya xnk pegi. boleh la bg kat sesapa yg berminat nak ke sana ><

mamazana said...

congratz!!!

nak ikut gak...

BUNGA said...

la.. sian dia.. serba salah rasanya yer.. apapun tahniah! :)

Wansteddy Tales said...

mama Zana ~ kalau boleh tukar nama saya akan cuba mama zana. majlis tu 21hb ni insya'allah kalau ada rezeki sesiapa boleh la pegi ><

trimas mama Zana ^^

Wansteddy Tales said...

Bunga ~ tu la. haih... teringin jugak nk pergi tp kenangkan anak nk kena tinggal saya kena tolak la undangan tu. nk cuba2 terima jugak tp bg kat org lain as gift. harap2 adalah rezeki sesiapa ><

trimas bunga ^^

kakyong said...

wans,
tinggallah damia dgn ayahnya , bbrp jam jer kan.. sesekala kasi chance le ibu vogue g majlis glam dgn kawan2... ;)

chugie said...

wah.. tahniah!! pergi lah.. tgl kan damia kejap kat mak ke..

sayang kalau x pegi wan!

Wansteddy Tales said...

k.yantz ~ hahaha... awal2 aku dah tanya boleh bawak baby tak? cik koling2 aku tu bantai gelak je hahaha... klu nk pegi dini dan damia kena tgl dgn apak2 dorg la. sanggup ke laki ko? laki aku xsngup kot hohoho...

Wansteddy Tales said...

k.yong ~ jenis xsampai hati nk tglkan anak. huhu... xpe la, berkorban je la demi anak. saya xsangka pn boleh terpilih sbb penyertaan terhad. kira rezeki jugaklah ni ><

Wansteddy Tales said...

chugie sahabatku ... mak den kat perak mak mertua nun di sabah. confirm masing2 serender nak dtg KL semata2 nk jaga damia sehari. huhu...

Ema said...

huhuhuhuhu..... serbasalah ni....

Wansteddy Tales said...

ema ~ sungguh2 serba salah ><