Nuffnang

Followers

Tuesday, July 13, 2010

Contest ~ capture 10100 total visitor

Perasan tak apa yang Cik teddy tunjuk tu? Yeayyy...
Angka bilangan pengunjung blog ini sejak sekian lama. Walaupun widget ini kira lama tak lamalah aku taruk dalam blog ni. Aku tetap rasakan bilangan pengunjung yang sudi singgah blog ini membuatku terharu! Trimas pada jasa baik korang yang sudi menjengah blog ini walaupun kadang-kadang aku faham, cerita di dalamnya takdelah menarik sangat.
Untuk menunjukkan rasa terima kasih tidak terhingga kepada kalian. Aku nak anjurkan satu lagi contest. Kali ini macam lucky draw. Siapa kena dia menang! Caranya mudah sangat.
1) Sesiapa yang berjaya masuk ke blog ini dan mendapat angka total 10'100. Anda adalah pemenang!
2) Print screen angka tersebut dan emailkan kepada aku kat sini: washifalo@yahoo.com
Hadiah yang akan aku berikan takdelah seberapa. Tapi korang boleh pilih apa sahaja item di dalam Wansteddy Studio. Pilih 3 item sahaja. Tak kisahlah header ke, badge, dan pelbagai lagi. Sila rujuk Wansteddy Studio untuk maklumat lanjut tentang my design. Aku akan rekabentuk khas untuk pemenang bertuah secara P.E.R.C.U.M.A!
*SelamatBerjaya*

8 comments:

Sari said...

wan, ksari ader try buat widget tu tapi dia xkira total, smua tulis 1..online 1, total 1,camner jadik camtu ekk?

Wansteddy Tales said...

K.sari ~ wan rasa ada masalah masa akak register kot. tak pun akak tak varify cmtu lah. Wan pn xingt dah cmne wan buat dulu. apa kata akan cuba register baru?

Mama Zharfan said...

bestnya hadiah tu..tp mcm susah nak lucky/menang la plak hehe

Unknown said...

hehehe.. nk try gak ler!

Wansteddy Tales said...

mama zharfan ~ saya pun pk cmtu. lepas publish tadi.. tp nk tarik balik rs xbest pulak. xpelah. kita tgk je siapa yg bertuah. mmg saya rancang nk buat GA lagi lepas wansteddy GA ni tamat. bila tu tak pasti lagi. pic hadiah pn belum tepek lagi ni huhu xde kamera. nk pinjam malu!

Wansteddy Tales said...

chugie ~ good luck ye chugie ><

alinalan said...

huhu no yg cantik tu...
sapa la yg bertuah tuh nnti...

honeyvsbee said...

wahhh ank join..ngee