Nuffnang

Tuesday, November 30, 2010

Aku sakit GIGI

Aku sakit gigi. Gigi aku sakit. Dua kenyataan yang sama beza sebutan. Mana yang lebih nampak derita? sebab memang aku rasa sakit amat gigi ni. Rasa nak amik tukul ke spannar ke pastu cabut sendiri gigi ni. Adeh seksanya....!
Tingat la orang dulu-dulu ikat tali kat gigi. Pastu sambung hujung yang satu lagi kat pintu. Pastu jauhkan diri dari pintu dan hempas pintu kuat-kuat. Kalau bernasip baik gigi yang rosak tu boleh tercabut dari akarnya. Sakit tak sakit tak tahulah. Tapi setahu aku kalau gigi rosak tu dah takde memang rasa seakan hilang azab sepanjang masa.

Nak menaip ni pun dengan mood yang berkecamuk. Hari ni projek mewarna aku dah menampakkan hasilnya. Harap-harap menepati kehendak penganjur. Sambung kerja. Banyak sangat pending job sampai buat kepala aku rasa krem. Beban sakit gigi ni sekali. Adeh!

6 comments:

SyUhAdA said...

x dpt nak bygkn skitnye..
mmg sgt sakit la yg pstinya..
sbr ye akak..
nnti gi la klinik gigi~

chugie said...

alahai..siannye cik wan ni. p lah klinik gigi utk dptkan ubat tahan sakit..

CaDLyNN said...

aloloh...siannye wan..sakit gigi ye..semoga cepat sembuh ye!~

Ciklinn said...

huhhu ciklinn pun kalu sakit gigi semua benda tak jadi....

cara terbaik makan panadol then titun..

ummuabdullahsyaakir said...

Sakitnya,kak...saya faham rasanya macamna...saya pernah sakit gigimasamengandung...rasa nak terkelaur baby sebabtahan sakit..huhu.

Moga cepat sembuh^_^

aiDieNa said...

Orang kata sakit gigi antara tiga kesakitan yg paling tak tahan nak hadapi sepanjang kita hidup..

Sakit gigi
Sakit nak bersalin dan
Sakit menghadapi sakaratul maut..

Semoga cepat sembuh yer!