Nuffnang

Saturday, February 12, 2011

Hari ini hari untuk hiburkan Damia

Berjaga smapi pagi buta siapkan design. Sudahnya bangun pun lambat pagi ni. Rancang nak ke Putrajaya. Hubby kata ada pertunjukan belon. Sesuatu macam tu. Tak kisahlah apa pun. Yang penting nak bawa Damia berjalan hari ni. Hari untuk hiburkan Damia. Sepanjang hari! hohoho

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

syokla tengok balon si damia tue .. eh wans ..ila lum bayar lagi ne.. aduhai ..ila bayarlah dulu utk blog personal tue.nanti wans dah siapkan lagi satu ila bayar kali kedua. tak bestla ila dah guna dah ne..bagile tau kosnya wan cayang...hehe

Nia said...

Wan, saya ada link dolly dan entry Wan untuk entry saya esok, harap Wan tak kisah ya.