Nuffnang

Followers

Friday, March 11, 2011

Jadi cikgu jadi juri

Kenangan jadi juri Make Up Ur Entry Contest. Masa ni aku tengah tunggu giliran kat Bank Rakyat. Takde orang pun masa tu. Tapi sebab datang masa waktu rehat. Kena tunggu kejap staff kembali dari berehat. Sambil-sambil tu aku ambil peluang membaca entry para peserta. Masa ni aku fikir... alangkah sukarnya nak buat keputusan. Susahnya nak tentukan pemenang. Dan fahamlah aku perasaan seorang pendidik ketika menanda markah anak-anak muridnya....


Aku siap print, staple ikut entry dan baca. semuanya aku khatam 3 kali. Walaupun tak ingat semua kandungan cerita. Tapi ada beberapa kisah yang menambat hati dan aku ingat-ingat sampai sekarang. 

Rasa macam nak anjurkan lagi contest begini. Insya'allah Make Up Ur Entry Contest akan dijadikan mini siri contest anjuran aku. Tapi berlainan tema. Tak pastilah bila season 2 nak bermula. Aku nak fokus pada kerja comission order pula lepas ni. Kena lebih gigih sebab matlamat selesaikan contest ini dah selesai. Dan tunggu aku dapatkan modal besar sikit untuk kendalikan season baru. Contest baru, tema baru dan hadiah pun baru!

Akan datang aku akan maklumkan khabar berkenaan giveaway terkini! Syaratnya tak susah pun. Tak boleh dedahkan banyak-banyak. Tapi hadiahnya pun memang beshhhh.... Tunggu!

4 comments:

Wan_hazel said...

nie wat kan wan tak sabar nak join lagi nie..ehehhe..syok2..sentiasa sokog dan akan memeriahkan sesi kedua kontes akak..eheheh

Wansteddy Tales said...

wan hazel ~ insya'allah jika dimurahkan rezeki. mmg masa plan tajuk contest ni dlu dah rancang beberapa tema. tp nk bg besh, mulakan dgn tea fav akak ~ PINK! hahah...

Mama Zharfan said...

tak sbr tunggu next contest heheh
moga2 me ada masa utk join lps me balik msia nanti :)

Wan_hazel said...

hahaha..akak..mesti ade pink kan kak..ehehhe..tak jauh dari pink dah..