Nuffnang

Tuesday, May 10, 2011

Ke laut mood ini

Bagus bagus bagus... kamera tertinggal kat rumah. Padahal banyak benda aku nak sharing isi dalam kamera tu huhu.... Semalam aku cuti. Hari ni ikut hati nak cuti lagi. Tak larat je rasa satu badan.

Cuaca panas berbahang. Kat rumah walaupun ada air cond, rasa tak rasa sangat sejuknya. Padahal dah servis dalam minggu lepas. Tak pastilah apa masalahnya, lepas kena servis, makin tak sejuk pula. Aku takde mood nak borak panjang. Kena fokus pada banyak benda tertinggal ni.

No comments: