Nuffnang

Followers

Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Ibu

Selamat Hari Ibu pada semua. Maaf tak dapat nak berkunjung tiap satu blog dan ucapkan ayat keramat yang sama. Namun menerima kata-kata itu dari rakan blog memang buatkan hati aku tersentuh. Hargai sangat-sangat. Terima kasih pada semua yang sudi wish. Walaupunsebaris kata. Ia amat bermakna buat aku.

Aku dah lama merancang nak design dolly mommy & baby sempena hari ibu ini. Tapi aku memang tak berkesempatan buat design lain sementelah sedang sibuk dengan tugasan lain. Mungkin di lain waktu bila masa senggang. Layari facebook pun cari game je. Bagi hilang tension. Jujurnya aku takde mood nak berceloteh panjang dalam blog. Sekadar titipkan ucapan ini buat kalian, para ibu dan bakal ibu. Selamat Hari Ibu.

Buat mak dan inak (mak mertua), Selamat Hari Ibu. Semoga beroleh kesihatan yang baik berpanjangan, murah rezeki dan gembira selalu, amin...

4 comments:

toyolkiut said...

slmt mengingati, mnghargai dan mnyayangi insan istimewa ini..

dilazfamily said...

Selamat Hari Ibu

[leily.laily] said...

selamat hari ibu gak wan.. =)

Unknown said...

Nak cakap lagi sekali di sini...tak kira tak kira...hee hee :D

Selamat Hari Ibu buat my blogger fren Wansteddy!

Ucapan dari si comel: Selamat Hari Ibu!