Nuffnang

Friday, July 15, 2011

Takde tajuk

Harini rasa letih betul. Aku tak tahulah apa yang aku terkial-kial tadi sampai petang rasa tak habis-habis kerja aku. Menulis apa yang patut dan moderate komen. Tapi tak tau nak balas apa dan macam mana. Seolah-olah kepala aku tepu sangat sampai nak menulis benda ringkas pun rasa tertekan.

Jujurnya aku nak tidur ala panda penyet lupakan semua benda yang serabut. Tapi dalam masa yang sama rasa panik. Sehari, nak tenangkan fikiran....

5 comments:

Wan_hazel said...

akak rehat lah k...tidur tu jgn fikir pape k....semoga akak dapat tenangkn diri

puanbee said...

kalau penat sgt memang kena rehat kak..refreshkan diri semula!

Mama Zharfan said...

rest cukup2 tau..jgn tensen2 :)

zahidahwahid said...

hujung minggu waktu terbaik untuk rehat...saya tidur sampai tak ingat dunia kalau hujung minggu....hehehehhehe



New Entry: Wedding Dream

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bila tensem mcm tuela.. rehat ye