Nuffnang

Followers

Wednesday, September 14, 2011

Kerja jadi super slowwww

Dari tadi terkial-kial depan PC. Semuanya gara-gara komputer jadi lembabsssss... Sungguhlah rasa penat sampai naik marah. Kerja aku jap-jap kena dihentikan. Aku buat kerja selamat, godek sikit... save. Godek sikit.... save. Kalau tak buat macam tu. Alamatnya merewanglah artwork aku terbang dek kerana tak sempat save. Pengalaman mengajar aku agar lebih berhati-hati. 

Tapi.... kesannya kerja jadi super slow! Dari semangat berkobar-kobar macam turun naik lif penuh jayanya setiap 5 minit. Dah jadi macam nenek tua bangka bongkok lapan turun naik tangga. Ngek ngek ngekkkk.... slownya. Sangat geram okey! Sebab tu aku malas nak melayan blog sangat. Kang awal-awal meluahkan jadi lebih berangin lagi. Sambung keje...

4 comments:

AcuRose said...

acu pernah alaminya jgak, stress giler.. suh boss tukar pc atau upgrade tue.

Mama Zharfan said...

me paham sbb my old pc kat ofis tu gitulah...now dh dpt new lappy yg super laju, alhamdulillah :)

Wansteddy Tales said...

AcuRose ~ berbuih mulut mntak yg lebih praktikal utk designer acu... buak dekkkk je. patutnya spek komputer designer lain dr staff biasa. ini x. dr kerani, ke designer pakai spek pc biasa! mmg teruk time nk wat keje jadinya. pc xde grafik kad power, bayangkanlah ... hari2 makan hati rs nk hempuk pc! hhahaa

Wansteddy Tales said...

Mama Zharfan ~ ikut hati nk je bawa pc sndri g opis. tp wat cmtu kita gak yg rgi. kat umah xleh nk online hahha... lappy xberapa sesuai utk bidang wan k.suzi. kecuali pakai mac, insya'allah boleh tahan lasaknya haha