Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Sunday, October 16, 2011

Kerja takkan habis

Badan rasa lemah longlai. Banyaknya benda nak urus sepanjang minggu ni. Pendek kata selagi belum pindah betul-betul. Selagi tu la kepala aku dok pusing. Dalam perjalanan balik ke rumah Selayang ni. Aku sebenarnya penat dan mengantuk sangat. Tapi bila stress tal jadi nak lelap. Sudahnya aku putuskan nak membebel sekejap.

Jap lagi sampai rumah seluruh rumah aku kena kerjakan. Bersihkan sampai kilat. Tadi pagi kemas-kemas barang pindah, tak sempat dah nak besihkan habuk segala. Keluar je setelkan urusan untuk ke Putrajaya. Balik ni aku la yang kena kemas segala.

Mengantuknyaaa...

3 comments:

shidasyakirin said...

Pening2 selagi byk benda tak settle. Pasni leh la p bercuti rehat2 ker.

CaDLyNN said...

yup..keje takkan penah abes kan...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

rehat2 kalau dah penat tue wan..kang fengsan pulak..jauh ila nak tolong..lainla aklau kat putrajaya haha