Nuffnang

Followers

Thursday, July 5, 2012

JOM JOIN Pertandingan Rebut Duit Raya anjuran Cosmoderm!

Hai korang, siapa yang minat join contest mesti suka entry ni. Jom join Pertandingan Rebut Duit Raya anjuran Cosmoderm! Memang menarik sangat contest ni salah satunya sebab hadiah memang superbbb... RM1K untuk hadiah tempat pertama! Yang keduanya sebab penganjur contest ni superb BESH!!!

Pengalaman menang contest anjuran Cosmoderm bulan April 2012 lepas cukup bermakna. Sangat berpuas hati dengan layanan mesra semua staf Cosmoderm. Kalau tak percaya boleh tanya pada Puan Yumie yang menang tempat kedua dan Cik Athin yang menang tempat ketiga. Jemputlah baca entry bertajuk: Shopping Spree with Cosmoderm! Won 1st prize peraduan Sunny Shopaholic! Memang kitorang enjoy sakan dengan moment penuh bermakna tu. So, kalau korang pun berminat nak beramah mesra dengan team Cosmoderm dan menang CASH (itu yang  ditargetkan tentunya) hohoho... jomlah join! Jangan lepaskan peluang menangi duit raya tahun ni :D

 Contest bermula dari 1 Julai hingga 5 Ogos 2012

Cara-cara Penyertaan:
•Beli Tabir Suria dan Bedak Asas Cecair Cosmoderm SPF35 PA+++ di Guardian, Vitacare, farmasi-farmasi persendirian atau membuat pembelian secara online di www.mycosmoderm.com. Sila Layari website Cosmoderm untuk keterangan lanjut dan lokasi farmasi berdekatan anda.
•Ambil gambar SEBELUM dan SELEPAS memakai Tabir Suria dan Bedak Asas Cecair Cosmoderm
•Lengkapkan slogan “Saya sayang Cosmoderm kerana………” (tidak melebihi 30 patah perkataan)
•Hantarkan gambar sebelum dan selepas + slogan +gambar resit pembelian +nama +no. tel + alamat ke wajahcosmoderm@gmail.com
*Dengan setiap pembelian Tabir Suria dan Bedak Asas Cecair, pihak Cosmoderm akan menderma RM1 kepada Tabung Hari Raya Projek Mentari, di Sunway Selangor.

HADIAH MENARIK!!
Hadiah Pertama: Duit Raya bernilai RM 1000
Hadiah Kedua: Duit Raya bernilai RM 700
Hadiah Ketiga: Duit Raya bernilai RM 500
10 Pemenang Saguhati: Produk Cosmoderm Bernilai RM100

Kriteria untuk memenangi Pertandingan Rebut Duit Raya dari Cosmoderm:
•Gambar haruslah asli dan tidak boleh diubahsuai dengan sebarang perisian. (ex: Photoshop, Illustrator, Instagram dan lain-lain)
•Perbezaan gambar SEBELUM dan SELEPAS yang ketara
•Slogan yang paling kreatif
•Solekan asas sahaja dibenarkan. Selapis saja ya..
•Gambar “Selepas” mestilah memegang Tabir Suria dan Bedak Asas Cecair Cosmoderm
 
 
Hantar sebelum 5 Ogos 2012 Ahad (23:59) untuk menang!
 
Untuk maklumat lanjut boleh layari Facebook Cosmoderm (Halal Personal Care Products)  atau laman web rasmi Cosmoderm: http://www.mycosmoderm.com/.
 
Selamat berjaya pada dirimu dan diriku jua! Teringin nak cuba nasip dengan contest ni pula sementelah Wan memang pengguna setia produk Cosmoderm ;)

2 comments:

Ainul Mustafa said...

jom join contest ni

http://jalanabadi172784.blogspot.com/2012/07/siapa-nak-corningware-free.html

Nea Flerida said...

nak join laa