Nuffnang

Tuesday, January 22, 2013

Duka & Gembira silih berganti~ itulah kehidupan 30-an

Hari berselang hari. 
Aku takde hati nak berblog lagi. 
Macam-macam kes rupanya dibangkitkan dari my blog.  

MACAM H*&*M! 

Mahu je aku sumpah seranahi yang demikian perkataan. Tapi perkataan buruk-buruk menampakkan akhlak kita yang tidak terpelihara. Sekali orang tengok sikap buruk kita ni, buatlah berbaik macam para ulamak pun, orang tetap ingat yang buruk-buruk juga pasal kita. So, sebelum terlajak banyak perkataan magika mencuit perasaan, lebih baik kupendamkan saja. Suatu masa bila dah benar-benar bersedia nak tebarkan kebenaran. Akan kulakukan jua!

Berita baiknya hari ini terima beberapa panggilan berbuah hasil yang membahagiakan. Cukup sekadar kata bahagia. Sebesar mana ganjaran kuterima. Biarlah rahsia. Biar panas bontot orang membaca. Ada hakak kisah? Suka hati aku lah kan. Dari aku mencanangkan kegembiraan, dan menyusahkan diri aku balik. Lebih bagus berita baik ini disimpan saja. Sekurang-kurangnya takdelah isu aku berbangkit lagi. Atau mungkin pandangan aku saja. Entah-entah ada ada je kaki stalker yang kuat bercerita. Atau mengada-adakan cerita. Wallahualam. Aku tak tahu, dan tak hingin nak ambil tahu. 

Sekian.

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bila sng rmai yg cemburu.ptutnya baik2 dgn wan dptla tips hihi

Anonymous said...

People too weak to follow their own dreams will always find a way to discourage yours. Just do what you do best but be a smart, discreet comper yet analytically effective to own self. And remember, what you get you give some back to to the unpriviliged. Berkat they say.