Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Thursday, June 20, 2013

Won Big Prize with GINVERA

Alhamdulillah... Berkat usaha, dorongan, doa dan tawakal. Akhirnya apa yang dihajati tercapai. Ada hadiah di dalam contest ni aku rasa nakkkk sangat-sangat. Dengan niat nak bagi kat mak. Tak sangka, nawaitu tu termakbul dan Allah balas dengan kemenangan berganda. Dapat hadiah hadiah top 4 dan hadiah saguhati. Semua entry hantar, semua dapat. Syukur... PadaNYA kupanjatkan syukur...

Majlis penyampaian hadiah akan diadakan pada 6 Julai nanti. Insya'allah, jika takde aral melintang akan follow event ni. Tahniah pada semua yang turut menang peraduan ni. Terima kasih Ginvera Malaysia.

Alhamdulillah...

4 comments:

Mama Zharfan said...

congratssss :) wan memang talented in siggy and deco2 :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wan mmg berbakat...

Wansteddy Tales said...

Mama Zharfan ~ kali ni mmg base on siggy je kebanyakkannya kak suzi. Sbb bnyk buat last mnt ^^

Wansteddy Tales said...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) tq ila :)