Nuffnang

Followers

Tuesday, April 22, 2014

Rahmat Kata-kata jadi titipan Doa~ Sapa tak nak menang GP anak oiiii...


Contest ni anjuran AEON bersama Korea Strawberry. Nak join kena beli 2 bungkus Strawberry Korea kat mana-mana AEON, pastu lengkapkan slogan dalam bahasa inggeris. Cakap homputeh hakak kau. Speaking London berterabur, sangkut jugak menang, tak sangka, sengih. Alhamdulillah...


Salah faham semalam. Aku pun tak menyempat pulak nak respon balik penangan sibuk bershopping kat Alamanda semalam. Tup-tup dapat wish tahniah menang p Korea. Kepala dok toing toing memikir... ada ke join contest menang trip p Korea pulak? Rupa-rupanya pasal semalam bagi maklumat kat facebook tak cukup nota. Ok takpe, amik kisah ni ke arah positif. Kata orang tua-tua,  kata-kata suatu doa. Manalah tahu... dek kerana ucapan berbilang tahniah dan penghargaan ni dapat mengundang rezeki baru betul-betul p Korea free! Wuhoooo.... Amin....  

Nota Berkaki Ayam: Antara Korea dan Jepun, aku amat kepinginnnn nak ke negara matahari terbit tu. Antara destinasi travel dalam wishlist aku. Namun apa kan daya, nyarissss lagi nak dapat Japan Disneyland. Sikittt lagi. Sikittttttt lagi. Tapi dapat kembali bercuti kat Disneyland Hong Kong. Ah, info pasal tu nanti-nanti saja akan aku maklumkan kembali. Rasa berdebar nak tunggu surat hadiah. Selagi tak nampak hitam putih depan mata, selagi tu rasa was-was. Cerita bercuti ke Disneyland Hong Kong tahun lepas pun aku tak sempat nak mengarang lagi kan. Ah, besok-besoklah. 

Apa pun daku bersyukur jua seadanya. Apa pun rezeki yang Allah kurniakan, kusyukuri penuh redha dan keseronokan, Alhamdulillah...


No comments: