Nuffnang

Followers

Thursday, July 24, 2014

Grand Prize Winner ~ Nikmati Detik Kewangian bersama Keluarga Daia Malaysia

1 mukasurat penuh! Result Peraduan Daia dalam surat khabar cina Oriental Daily News.  Terima kasih Daia Malaysia :D

Thanx CC sudi call dan maklumkan. Hehe... Saja titipkan kat dalam blog. Tengok nama sendiri dalam keratan akhbar, rasa besh pula. Katanya ada juga senarai pemenang dalam surat khabar The Star, tapi paparan lebih kecil. Sayangnya tak berkesempatan nak cari surat khabar harini. Sepanjang hari sibuk dengan kerja. Tak turun pejabat pun walaupun masuk waktu rehat. Gigih hakak kau kan sobsobsob...

Bersama Ms. Rosetine yang cute dan ramah. Berurusan dengan beliau saja untuk urusan pengambilan hadiah. Hadiah dah ambil dari Company Daia minggu lepas. 

Hadiahnya percutian ke Legoland dan Hello Kitty Park untuk 4 orang (sekeluarga). Alhamdulillah... Bab besh tu sebab dapat tajaan bilik sekali. Jimat belanja nak sewa hotel kat JB nanti :)

Inilah borangnya. Hantar sekeping form saja. Jujurnya tak target pun menang grand prize. Sebab tau, ramai otai slogan di luar sana ikut join contest ni. Gerun rasanya nak saing. Tapi belasah je apa yang patut. Tak sangka idea last minit itu pula yang terpilih. Syukur sangat-sangat...


---------------------------- UPDATE ----------------------------


Member Facebook tolong upload keratan dari surat khabar Harian Metro. 3 cover lain versi hihi.. Terima kasih Daia Malaysia.